Tagastused ja kaebused

👉 Toodete tagastamine

Vastavalt kehtivatele eeskirjadele on teil õigus tagastada toode ilma põhjendusi esitamata 14 kalendripäeva jooksul alates tellitud kauba üleandmise kuupäevast lepingust taganemise raames vastavalt kauglepingute sõlmimist käsitlevatele üldistele eeskirjadele.

Tagastatav toode ei tohi kanda mingeid kasutusmärke. Kui see tingimus ei ole täidetud, ei võeta toodet vastu. Tarbija kannab tagastatud kauba saatmise, pakendamise ja muud kulud müüjale.

Taganemisõigus ei kehti, kui:

teenused, mille ettevõte on (ostja nõusolekul) enne 14-päevase taganemisperioodi möödumist täielikult osutanud.
ese, mis on valmistatud eritellimusel (nt rätsepatööna valmistatud kleit, logoga T-särk, tikand rõivale),
ese, mis rikneb kiiresti või mille säilivusaeg on lühike.
pitseeritud pakendis tarnitud toode, mida ei saa pärast avamist tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud (nt kaitsemaskid),
ese, mis on oma olemuselt pärast tarnimist teistest esemetest lahutamatu (nt nööbid rõivaesemel),
teenused, mille puhul klient nõuab selgesõnaliselt, et kaupleja tuleks tema juurde kiireloomuliseks remondiks või hoolduseks

 

Kui soovite toote tagastada:

Saatke ostetud toode kahjustamata kujul ja originaalpakendis koos kogu sisuga tagasi.
Lisage oma ostutõend (ostukviitung, arve koopia) ja kirjalik avaldus, milles esitate oma soovi toodet tagastada ja teavet oma tellimuse, kontonumbri ja kontaktandmete kohta.
3 tööpäeva jooksul pärast paki kättesaamist kontrollime tagastatud toote seisukorda (kas sellel ei ole kasutamise jälgi, kas see ei ole kahjustatud või hävitatud ja kas see on originaalpakendis koos kogu sisuga).
Kui me ei tähelda ühtegi vastunäidustust, tehakse tagasimakse lisatud kontonumbrile 7 päeva jooksul. Krediitkaardiga maksmise korral tehakse tagasimakse kaardile. Kui teie toote tagastamine lükatakse tagasi (toote kahjustuste või kasutusjälgede, dokumentide puudumise tõttu), teavitame teid märgitud e-posti aadressil, et me ei võta toodet tagasi. Me saadame toote 7 tööpäeva jooksul tarbija kulul (postikulu) tagasi märgitud tagastamisaadressile.


👉 Kaebused

Enne paki kättesaamist kontrollige alati, et see ei oleks transpordil kahjustatud. Kui pakendil on nähtavaid väliseid kahjustusi, soovitame keelduda paki vastuvõtmisest ja võtta seejärel meiega ühendust: +48783165510.

Pärast inkassosumma tasumist ja paki kättesaamist on võimalik pakki avada kulleri juuresolekul - lahknevuste korral koostatakse lahknevusprotokoll, mis on aluseks hilisemale pretensioonile.

Kui ostetud kaubal on tootmisvead või see ei vasta kirjeldusele, järgige palun allpool toodud kaebuste esitamise korda:

Kui soovite toote kohta kaebuse esitada, saatke meile kaebuse vorm, milles kirjeldate üksikasjalikult toote defekti põhjuseid, hüvitise vormi, samuti tagastamisaadressi ja kontonumbri, millele tagastatakse raha (sõltuvalt poe otsusest).
14 päeva jooksul pärast kaebuse saamist teavitame teid e-posti või telefoni teel kaebuse menetlemise tulemustest.
Kui kaebus rahuldatakse, hüvitame teile 14 tööpäeva jooksul pärast otsuse tegemist tekkinud kulud: reklaamitud toote parandamine, toote uue eksemplari saatmine või raha tagasimaksmine.
Kui kaebust peetakse põhjendamatuks, esitame teile üksikasjaliku põhjenduse tehtud otsuse kohta ja 14 tööpäeva jooksul saadame teile reklaamitud toote meie kulul. Krediitkaardiga maksmise korral tehakse tagasimakse teie kaardile.

Kahtluse korral võtke meiega julgelt ühendust e-posti aadressil: office@moderncompany.ee või telefonil: +48783165510 ja me anname teile juhiseid, kuidas teie kaebust kiiresti ja sujuvalt menetleda.

Üles
Shop is in view mode
Näita täisleheküljelist versiooni
Sklep internetowy Shoper Premium